Heikko Aines

perjantai 15. huhtikuuta 2016

onnistuneen työnäytteen antaneet: suorituksen jälkeen maistuu keitto.





Lähettänyt Unknown klo 1.02 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: Työnäyte
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (1)
    • ▼  huhtikuuta (1)
      • onnistuneen työnäytteen antaneet: suorituksen jälk...
Teema: Matkailu. Sisällön tarjoaa Blogger.